Norgeapotek.no: Sportsernæring, Gjenoppretting Etter Trening, Karbohydratpulver

EFX Sports, Karbolyn Fuel, Strawberry, 4.3 lbs (2000 g)

EFX Sports, Karbolyn Fuel, Strawberry, 4.3 lbs (2000 g) Review

kr375.00

Nettbutikk >>

Produktnavn: EFX Sports, Karbolyn Fuel, Strawberry, 4.3 lbs (2000 g)
Antall: 4.3 lb, 2.22 kg, 14.2 x 14.2 x 25.1 cm
Kategorier: Karbohydratpulver, Gjenoppretting Etter Trening, Sportsernæring Norge

Relatert produkt:
MusclePharm, Combat 100% Isolate Protein, Vanilla, 5 lb (2268 g)

Kosttilskudd, energi, utvinning, utholdenhet, sukkerfri, informert sport – klarert av sport, glutenfri, hva er dette nye “ytelses karbohydrat” karbolyn? Karbolyn representerer begynnelsen av en ny æra med karbohydrattilskudd. Avledet fra potet, ris og mais. Denne hurtigvirkende, langvarige, høyytelsesforbindelsen tilbyr det beste fra både enkle og komplekse karbohydrater. Enkle karbohydrater har muligheten til å komme raskt inn i blodomløpet. Imidlertid kan de også stimulere en sterk “pigg” og påfølgende “krasj” på grunn av en rask økning og fall av insulinnivået. Dette kan være bra for en rask energiutbrudd, men ikke for vedvarende utholdenhet. Komplekse karbohydrater gir vedvarende utholdenhet. Men de er treg å fordøye, og kan gi deg følelse av oppblåsthet og slapphet, Karbolyn leverer det beste fra begge verdener, Karbolyn er absorbert i blodomløpet som et enkelt sukker, men uten den typiske krasjen forårsaket når musklene går tom for drivstoff. Det har også vist seg å bli absorbert så raskt som ren dekstrose (et enkelt karbohydrat). Likevel gir den fortsatt vedvarende energi uten å “krasje”, ikke ta vårt ord for det. Hva sier studien? Den kliniske studien prøvde å dokumentere om Karbolyn har en positiv og bærekraftig innvirkning på eller ikke.

Idrettsernæring er studiet og praktiseringen av kostholdet og hvordan det forholder seg til atletisk ytelse. I tillegg har han fungert som en betalt konsulent for industri; tjener for tiden som produktutviklingskonsulent for suverent protein, har mottatt honoraria for å snakke på konferanser og skrive lekeartikler om emner som er diskutert i denne artikkelen; mottar royalties fra salg av flere trenings- og ernæringsrelaterte bøker; og har fungert som et sakkyndig vitne på vegne av saksøker og forsvarer i saker som gjelder kosttilskudd. Det skal også bemerkes at proteintiming, enten det er før eller etter trening, ofte er innrammet i sammenheng med kroppsbygging (I. Væskeutvinning er en prisbelønnet drikkemiks etter utvinning. På denne måten, karbohydrater bidrar til å forbedre atletiske prestasjoner ved å utsette tretthet og la en idrettsutøver å konkurrere på høyere nivåer lenger. Hva er det beste karbohydrattilskuddet? Det virker bare forvirrende fordi jeg bare drikker rundt 44 oz under en treningsøkt noen ganger mindre. Øke og maksimere muskelglykogenlagre tar mange ukers konsekvent trening og etterfylling av drivstoff etter trening. Selv om det ikke ble sett noen signifikant økning i p2, støtter disse resultatene tilstedeværelsen av et vindu etter trening og antyder at å forsinke næringsinntaket etter trening kan hindre muskelgevinst. Sammenlign den mest nyttige kundeversjonen oversikter over de best rangerte produktene i vår idrettsernæring etter trenings- og restitusjonsprodukter. Muskelcellene dine er mer følsomme for effekten av karbohydratet når de blir varmet opp, så det er mer sannsynlig at de suger opp karbohydrater og lager mer glykogen for kroppen din. Php som khakis eller corduroys, vester, gensere, usymmetriske sko, men ikke sportssko, og jakker og sportsfrakker, av og til. Tilskudd å ta i betraktning for å gi antioksidanter og støtte forbedret utvinning inkluderer hammersnæringsprodukter premiumforsikringshetter, race caps suesty, mito caps, super antioxidant, ao booster, og xobaline. Vegan utvinning bar 240 kalorier i en bar (57G) med 21-27g karbohydrater og 14-15g protein (avhengig av smak). Jeg følte ikke at for mye ristende energi som andre merker gir meg, som får meg til å føle at jeg kommer til å gå ut, mens jeg ikke følte meg ekstra energi, jeg har aldri følt meg utbrent som jeg pleier å føle meg etter en tung trening (ben / glute) ) Jeg var i stand til å øke vekten på hver øvelse, og jeg følte meg aldri sår etter endt slutt, jeg gikk ut av treningsstudioet og ikke dø :).

Karbohydratpulver, Utvinning Etter Trening: EFX Sports, Karbolyn Fuel, Strawberry, 4.3 lbs (2000 g)

Legion er mer enn bare et treningsselskap. Hva skal jeg spise etter en så hard treningsøkt så sent på kvelden? For forbedret muskelvekst og utvinning har den omtrent 6 g bcaa, noe som er viktig for muskelvekst. Selv i tilfelle fullstendig uttømming av glykogen forekommer påfyll til nivåer før trening godt innenfor denne tidsrammen, uavhengig av et betydelig forsinket inntak av karbohydrater etter trening. For målet om å maksimere muskelgevinsthastigheten, støtter disse funnene det bredere målet om å imøtekomme det totale daglige karbohydratbehovet i stedet for å spesifisere tidsbestemte doseringsdeler. Valleprotein er mye betraktet som det beste, raskt fordøyende protein for rask gjenoppretting av muskler. Selv om proteinpulver er et mye populært tilskudd, kan pulver som gir andre næringsstoffer, som karbohydrater, også være effektive.Ved å bruke en design innen faget, konsumerte 10 frivillige (5 menn, 5 kvinner) et oralt tilskudd som inneholdt 10 g protein, 8 g karbohydrat og 3 g fett, enten umiddelbart etter eller tre timer etter trening.

EFX Sports Carbohydrate Powders Condition Specific Formulas - Karbohydratpulver, Gjenoppretting Etter Trening, Sportsernæring

Et pre-workout / race måltid på 200-400 kalorier bestående av komplekse karbohydrater er ganske tilstrekkelig. Rasmussen bb, tipton kd, miller sl, wolf se, wolfe rr: Et muntlig essensielt aminosyre-karbohydrattilskudd forbedrer muskelproteinanabolisme etter motstandstrening. Det har vært fascinerende studier som nylig er gjort angående effekten av koffein på treningseffekten og resultatene etter treningen. En intens trening for motstandstrening resulterer i uttømming av en betydelig andel lagret drivstoff (inkludert glykogen og aminosyrer), samt skade på muskelfibre. Dollars og var bare nest etter sportsdrikke i sportsnæringsmarkedet. Mengden karbohydrater man får i dietten etter treningen avhenger av hvilken type trening de gjør. Derfor kan forbruk av riktige mengder karbohydrater med treningsrutinen føre til muskelgevinst og bedret atletisk ytelse. Sjokolademelk har den rette kombinasjonen av karbohydrater til protein, noe som gjør den til en ideell drikk for utvinning av treningen. Ja, det er viktig å opprettholde et konstant kaloriinntak under en trening eller løpet, men hvis været blir varmt, reduseres kroppens evne til å behandle kalorier vanligvis.

Relatert produkt:
Vega, Protein & Greens, Plain Unsweetened, 1.3 lbs (586 g)

Karbohydratpulver, Utvinning Etter Trening: EFX Sports, Karbolyn Fuel, Strawberry, 4.3 lbs (2000 g) Norge

Du kan alltid blande protein og karbohydrater som en riste etter trening for å gjøre ting enklere! Zma-tilskudd er blitt teoretisert for å øke testosteron og igf-1, noe som fører til større utvinning, anabolisme og styrke under trening. Selv om fremtidige studier kan finne en viss ergogen verdi av ecdysterones, er det vårt syn at det er for tidlig å si om fytoecdysteroids fungerer som et sikkert og effektivt ernæringstilskudd for idrettsutøvere. Det gjenstår derfor å avgjøre om treningsstatus påvirker den hypertrofiske responsen på ernæringstilskudd etter trening. Alle disse kommer til å fremme generell muskelgjenoppretting og få deg tilbake på føttene etter en intens trening. Vi hos hammerernæring har funnet ut at de fleste idrettsutøvere klarer seg veldig bra under de fleste forhold med et væskeinntak på 20-25 gram (Ca 590-740 milliliter) per time. 10, uavhengig av tidtaking, regelmessig inntak av snacks eller måltider som gir både cho og pro (3: 1 Cho: Pro ratio) bidrar til å fremme utvinning og påfyll av muskelglykogen når mindre mengder karbohydrat konsumeres. Tidsperioden for karbohydratbelastning (I. En veldig god trener av meg anbefalte dette produktet for å få og tilsette masse under intense, oppsiktsvekkende treningsøkter. Som bridget antydet, kan du prøve å bare nippe til en drink rett etter treningen og se om magen din tåler det?

EFX Sportskarbohydratpulver Tilstandsspesifikke formler: Kerksick c, harvey t, stout j, campbell b, wilborn c, kreider r, kalman d, ziegenfuss t, lopez h, landis j, ivy jl, antonio j: Internasjonalt samfunn for ernæringsposisjon for ernæring: Nutrient timing. De vanskeligste delene er å vite hvor mye arbeidsmengde du skal bruke, på hvilket tidspunkt, adressere hvilket system, og fulgt av hvor mye restitusjon. Av denne grunn, hvis du deltar i utholdenhetsidretter ( Løping, svømming, osv.), Kan det hende du trenger å konsumere mer karbohydrater enn en kroppsbygger. Mens fett kan redusere absorpsjonen av måltidet etter trening, vil det ikke redusere fordelene. Poenglinjen: Et måltid etter trening med både protein og karbohydrater vil forbedre glykogen lagring og muskelproteinsyntese. Alle har det samme målet å øke restitusjonstiden og få mest mulig utbytte av en treningsøkt som mulig, samtidig som kroppen holder seg sunn og fungerer på toppnivået. Maratonløpere kan få et raskt spreng av energi med en rask og lett gel, boksere kan øke sin restitusjon etter kamp med et enkelt supplement, og kroppsbyggere kan kontrollere protein- og karboinntaket nøye for å passe til deres unike behov.

Det mange imidlertid ikke vet er at å ta dextrose etter trening kan maksimere gevinsten din og hjelpe deg med å få mest mulig ut av dette helt viktige vinduet etter trening. Akutt utvinning for kvinner 80 kalorier i ett øse (23G) med 4g karbohydrater og 15g protein. Å konsumere tilstrekkelige mengder kalorier og væsker under treninger og løp er en åpenbar nødvendighet. Noe protein er nyttig for utvinning, men det er lite sannsynlig at du trenger proteintilskudd. Nallen hennes myse er glutenfri og vitenskapelig formulert for å fremme mager muskelvekst, forbedre muskulær utvinning og gi drivstoff til musklene for trening med høy intensitet. Ellers kan du bruke ditt neste vanlige måltid etter økten som gjenopprettingsnæring. Protein, karbohydrater og bcaa er fremdeles nødvendig for å oppnå det vanlige resultatet som ønskes fra utvinningstilskudd. Som illustrert tidligere, kan imidlertid mindre ernæringsinngrep før trening gjøres hvis man forventer en betydelig forsinkelse i måltidet etter trening.Men husk at jeg var dypt inne i konkurranse prep og kjører lite karbohydrater bortsett fra etter trening. I likhet med motstandstrening ser det ut til at påvirkningen i det minste er noe avhengig av tilstedeværelse eller fravær av andre næringsstoffer, spesielt karbohydrat. Forskning viser at karbohydrat og kreatin fungerer som et team. Gurkemeie (53 mg) er også til stede og kan redusere ammasjon og potensielt bidra til utvinning. Etter intens trening bør idrettsutøvere konsumere karbohydrat og protein (E.

Relatert produkt:
ALLMAX Nutrition, Isoflex, Pure Whey Protein Isolate (WPI Ion-Charged Particle Filtration), Banana, 5 lbs (2.27 kg)

EFX Sports Carbohydrate Powders Condition Specific Formulas – Karbohydratpulver, Gjenoppretting Etter Trening, Sportsernæring

Selv om det er god teoretisk begrunnelse, er det foreløpig uklart om å følge denne strategien vil føre til større treningstilpasninger og / eller om eaa-tilskudd ville vært bedre enn å bare innta karbohydrat og et kvalitetsprotein etter trening. Etter treningen prøver kroppen å gjenoppbygge sine glykogenlagre og reparere og gjenoppta disse muskelproteinene. For alle som lager sine egne utvinningsdrikker, anbefaler casey 20 gram protein av høy kvalitet som myse protein for å maksimere utvinning. E, styrke eller kraft) forbedringer med proteintilskudd peri-workout kan forbedres utvinningen, noe som potensielt kan føre til forbedret kapasitet for økt stimulans til treningsbelastning. Tren med vitargo igjen den dagen med samme dags utvinning. Alle holder alltid opp sjokolademelk som den beste restitusjonsdrikken. Karbohydrater har vist seg å ha en proteinbesparende effekt, og derfor kan kombinasjonen av protein og karbohydrat for å redusere hastigheten av nedbrytning av muskelprotein (Mpb) og øke hastighetene på mps være den beste strategien for å skifte total kroppsproteinbalanse til den anabolske netto, Selv om karbohydratet i seg selv ikke nødvendigvis forbedrer mps (35, 36). Studier indikerer også at inntak av ytterligere mengder karbohydrat ikke øker karbohydratoksidasjonen ytterligere. Dette bevis tyder på at plasmas ck-nivåer, opplevd nivå av muskelsårhet og muskelfunksjon bare kan være beskjedent relatert eller kanskje bruke en enkelt målemetode, maler et utilstrekkelig bilde av bedring på grunn av individuell variabilitet.

For eksempel sammenlignet med myseprotein (som er ideelt for utvinning), har soyaprotein høyere nivåer av fenylalanin og tyrosin, noe som kan bidra til å opprettholde årvåkenhet under løp på lang avstand. Disse funnene understreker viktigheten av inntak av karbohydrater og proteiner etter trening for å støtte muskelanabolisme og styrke. Kosttilskudd kan inneholde karbohydrat, protein, fett, mineraler, vitaminer, urter, enzymer, metabolske mellomprodukter (som aminosyrer), og / eller forskjellige plante- / matekstrakter. Å ha denne ernæringsmessige planen som du har finslipet under trening er et stort skritt mot suksess på løpsdagen, men ikke hold deg slavisk etter det hvis det ikke fungerer. Du vil lære noen av de bedre valgene i matvarer med restitusjon og drikkegods, og den optimale tidspunktet for inntak av restitusjonsmat. For lengre treningsøkter og løp, velg evigvarende energi eller vedvarende energi som ditt primære drivstoffvalg. Vitargo kan stables med dine favoritttilskudd uten karbohydrater (protein, pre-workout, aminosyrer, elektrolytter, kreatin, osv.).

Ernæringstiming er en populær ernæringsstrategi som involverer forbruk av kombinasjoner av næringsstoffer – først og fremst protein og karbohydrat-i og rundt en treningsøkt. Hvis du derimot velger å konsumere fast mat under treningsøktene eller løpene dine, selv under arrangementer med ekstrem distanse, anbefaler vi at du tar hensyn til disse to anbefalingene: Vær oppmerksom!